یکشنبه ۳ تیر ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: درحالیکه هنوز سهمیه های بنزین مشخص نشده است و زمان توزیع بنزین نیز در حال بررسی و تصمیم گیری است تازه‌ترین آمار توزیع کارت سوخت از تداوم بلاتکلیفی و معطل ماندن 800 هزار کارت سوخت در مراکز پستی حکایت دارد.

افشین احمد‌زاده  مدیرکل پست پیشتاز با اعلام این خبر افزود: تا روز گذشته  تعداد کارت های تحویل شده به پست از سوی نیروی انتظامی به 8 میلیون رسید که از این تعداد 7 میلیون و 200 هزار کارت بین صاحبان خود رو توزیع شده است.

وی افزود: در مدت اخیر حدود 21 هزار کارت المثنی نیز برای کسانی که کارت آنان دچار مشکل بوده و‌یا گم شده  صادر شده است.

وی گفت: شبکه خدمات کارت هوشمند که مراحل راه اندازی را می گذراند به مرحله مناسبی رسیده است و بخوبی نیازهای متقاضیان را پاسخ داده است و امیدواریم که در آینده خدمات کارت هوشمند را بخوبی پشتیبانی کند.

احمد زاده گفت: تماس با تلفن  09687که برای پیگیری کارت سوخت اختصاص یافته است روند عادی دارد و به همین دلیل زمان پاسخ به تماس ها به  9 شب کاهش یافته است.

افزایش مصرف به دلیل نگرانی از سهمیه بندی

در حالیکه با اجباری شدن استفاده از کارت سوخت برخی گزارش‌ها از کاهش مصرف بنزین خبر داده بودند ولی مصرف بنزین کشور در هفته گذشته (26خرداد تا 1 تیر) معادل 8/544میلیون لیتر بوده که متوسط مصرف روزانه معادل 8/77 میلیون لیتر بوده است.

به گزارش ایسنا بیشترین میزان مصرف بنزین کشور در هفته پیش مربوط به روز سه‌شنبه (29 خرداد) با 3/85 میلیون لیتر و بیشترین مصرف گازوییل نیز مربوط به همان روز با 2/83میلیون لیتر بوده است.

پیش از این وزیری هامانه وزیرنفت اعلام کرده بود که رشد مصرف بنزین با اجباری شدن استفاده از کارت سوخت کاهش یافته است.

کد خبر 25046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز